Haruharu Wonder Black Rice Hyaluronic Anti-Wrinkle Serum 50 ml - Przeciwzmarszczkowe Serum do Twarzy z Wyciągiem z Ryżu 50ml
towar niedostępny
Opis
O produkcie
Haruharu Wonder Black Rice Hyaluronic Anti-Wrinkle Serum to innowacyjny produkt, który łączy tradycyjne składniki z nowoczesną technologią. Olej tsubaki, znany również jako olej z nasion kamelii, jest ceniony za swoje właściwości odżywcze i nawilżające, a także za zdolność do zmniejszania widoczności zmarszczek. Ekstrakt z ryżu działa kojąco na skórę i wspomaga jej regenerację, podczas gdy ekstrakt z korzenia żeń-szenia jest bogaty w antyoksydanty, które pomagają chronić skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Ekstrakt z młodych pędów bambusa dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych, a kwas hialuronowy intensywnie nawilża, zapewniając skórze elastyczność i gładkość. Jest szczególnie polecane dla skóry dojrzałej, wrażliwej oraz dla każdego rodzaju skóry, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem w codziennej pielęgnacji. Formuła serum sprawia, że skóra staje się gładka, silna i odpowiednio nawilżona.
Skład
Aqua, Glycerin, Lecithin, Caprylic/Capric Triglyceride, Camellia Japonica Seed Oil, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Extract (10,000ppm), Phyllostachys Pubescens Shoot Bark Extract (2,000ppm), Aspergillus Ferment, Hyaluronic Acid (2,000ppm), Panax Ginseng Root Extract, Cyclodextrin, Sclerotium Gum, C12-16 Alcohols, Palmitic Acid, Alteromonas Ferment Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Pulsatilla Koreana Extract, Beta-Glucan, 1,2-Hexanediol, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Behenyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Sodium Phytate, Tocopherol, Adenosine, Phenethyl Alcohol, Butylene Glycol, Alcohol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Linalool, Limonene
Jak stosować
Nanieś na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy kilka kropel serum. Dokładnie rozprowadź.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.