Dr. Althea Vitamin C Boosting Serum 30 ml - Serum z Witaminą C 30ml
towar niedostępny
Opis
O produkcie
Dr. Althea Vitamin C Boosting Serum to serum do twarzy, które zostało stworzone z myślą o rozjaśnieniu skóry, redukcji przebarwień i poprawie jej elastyczności. Produkt zawiera stabilną formę witaminy C, która działa antyoksydacyjnie, wspomaga produkcję kolagenu i chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Kluczowe składniki:
Witamina C (3-O-Ethyl Ascorbic Acid): Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt skóry i działa przeciwzapalnie.
Niacynamid: Wzmacnia barierę hydrolipidową skóry, reguluje wydzielanie sebum i zmniejsza widoczność porów.
Ekstrakt z owoców rokitnika: Bogaty w antyoksydanty, łagodzi podrażnienia i wspomaga regenerację skóry.
Kwas hialuronowy: Głęboko nawilża skórę, nadając jej gładkość i miękkość.
Serum jest odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, w tym wrażliwej, i może być stosowane zarówno rano, jak i wieczorem. Regularne stosowanie pomaga uzyskać bardziej promienną, nawilżoną i zdrowo wyglądającą cerę.
Skład
Hippophae Rhamnoides Water, Centella Asiatica Leaf Water, Niacinamide, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Dipropylene Glycol, Aqua, Methyl Gluceth-20, Methylpropanediol, Betaine, Tranexamic Acid, Glycerin, Pentylene Glycol, Propanediol, Hydroxyethyl Urea, Laminaria Japonica Extract, Eclipta Prostrata Leaf Extract, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Centella Asiatica Extract, Hydrogenated Lecithin, Sodium Hyaluronate, Carbomer, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, C12-14 Pareth-12, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan Gum, Tromethamine, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Disodium EDTA, Fructooligosaccharides, Beta-Glucan, Ascorbic Acid, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Ceramide NP, Alpha-Arbutin, Tocopherol, Bifida Ferment Lysate, Bisabolol, Ubiquinone, Hydroxydecyl Ubiquinone, Sodium Acetylated Hyaluronate
Jak stosować
Niewielką ilość serum dokładnie rozprowadź na twarzy. Pozostaw do całkowitego wchłonięcia. Stosuj rano i wieczorem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.