Beauty of Joseon Glow Serum Propolis and Niacinamide 30ml - Serum z Propolisem i Niacynamidem 30 ml
towar niedostępny
Opis
O produkcie
Beauty of Joseon - Glow Serum Propolis and Niacinamide - koreańskie serum do twarzy o pojemności 30 ml z propolisem i niacynamidem. Jest to mieszanka skomponowana w 60% z propolisu, 2% niacynamidu oraz 0,5% kwasu salicylowego. Dodatkowo w składzie znajdziemy ekstrakt z wąkroty azjatyckiej, ekstrakt z miodli indyjskiej, ekstrakt z korzenia kurkumy i wiele innych. Każdy ze składników tego luksusowego, rozświetlającego serum pełni inną funkcję dla skóry. Serum pozostawia na skórze subtelną, delikatną poświatę
Propolis - jego głównym zadaniem jest rozświetlenie i odżywienie skóry. Wspiera procesy regeneracyjne naskórka.
Niacynamid - delikatnie, a zarazem skutecznie rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Kontroluje pracę gruczołów łojowych.
Salicylan betainy - oczyszcza gruczoły, zapobiega ich zapychaniu się.
Serum Beauty of Joseon - Glow Serum Propolis and Niacinamide szczególnie polecane jest dla skóry z przebarwieniami, mieszanej i trądzikowej.
Skład
Propolis Extract, Dipropylene Glycol, Glycerin, Butylene Glycol, Aqua, Niacinamide, 1,2-Hexanediol, Melia Azadirachta Flower Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Ocimum Sanctum Leaf Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Extract, Centella Asiatica Extract, Corallina Officinalis Extract, Lotus Corniculatus Seed Extract, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Betaine Salicylate, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Tromethamine, Polyglyceryl-10 Laurate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Dextrin, Pentylene Glycol, Octanediol, Tocopherol, Xanthan Gum, Carbomer
Jak stosować
Na oczyszczoną skórę nanieś dwie, trzy krople serum Beauty of Joseon - Glow Serum Propolis and Niacinamide. Dokładnie rozprowadź na twarzy. Pozostaw do wchłonięcia. Następnie zastosuj krem. Najlepiej stosować rano i wieczorem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.